Wygraj książkę „Oblicze zła"

Start: 2021-03-04 Koniec: 2021-03-10
Wygraj książkę „Oblicze zła

Brutalna zbrodnia, seria morderstw, obsesja zemsty i niewyjaśniona sprawa Kata.

Kiedy Tomasz Sadowski pojawia się w życiu Anny Klimczak, jest już za późno, żeby cokolwiek zmienić. Machina zemsty ruszyła. Młoda pani mecenas stanie się elementem rozgrywki w grze, w której karty rozdaje motywowany żądzą zemsty mężczyzna. On nie ma już nic do stracenia. Ona może stracić wszystko. Mimo to kobieta nie cofnie się. A jej determinacja wzrośnie, gdy okaże się, że zatajono przed nią rodzinną tajemnicę.

Kto jest katem, a kto stanie się ofiarą? Czy Anna zdoła ocalić siebie? Czy zło ma zawsze tę samą twarz? Mariusz Leszczyński w najnowszej powieści przedstawia niejedno jego oblicze.

Do lektury zaprasza Wydawnictwo Lucky. Koniecznie weźcie też udział w konkursie, który poświęcony jest tej właśnie książce. 

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na jedno pytanie. Warto również dodać książkę Oblicze zła do swojej wirtualnej biblioteczki – na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 10 marca 2021 – trzeba więc się pospieszyć. 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie na naszym profilu na Facebooku! Koniecznie śledźcie też nasz profil na Instagramie!

Książkę Oblicze zła kupicie w popularnych księgarniach internetowych:

[tabela=6179134]

Laureatami konkursu zostali:

Ewelina Tułacz, Wrocław

Karolina Bzowa, Poznań

Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Książka
Oblicze zła
Mariusz Leszczyński
Wydawnictwo
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy