Wygraj książkę „Infolinia złudzeń"

Start: 2021-05-05 Koniec: 2021-05-12
Wygraj książkę „Infolinia złudzeń

Witaj w naszym bezwzględnym świecie! Jak możemy Cię do niego zwabić?

Weronika Ptak podejmuje zatrudnienie w banku. Etat w dużej, stabilnej firmie jest dla młodej dziewczyny jak wygrany los na loterii. Weronika pracuje na infolinii, ale naiwnie ma nadzieję, że jeśli będzie osiągała cele wyznaczane przez przełożonych, z czasem otrzyma wymarzony awans. Mógłby to być dla niej start do prawdziwej kariery i początek nowego, lepszego życia…

Tymczasem kierownictwo banku stosuje coraz bardziej wyrafinowane sztuczki psychologiczne, aby manipulować pracownikami. Trwa typowy wyścig szczurów. Słabsi muszą z niego odpaść, wrażliwsi podporządkować się sprytniejszym. Na jaw wychodzą informacje, które zmuszą bohaterkę do zmiany planów…

Podwójne sumienie w cenie jednego! Dasz się skusić?

Do lektury powieści Ewy Zdunek Infolinia złudzeń zaprasza Wydawnictwo Lira. Koniecznie weźcie też udział w konkursie, który poświęcony jest tej właśnie książce.

Udział w konkursie:

Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na jedno pytanie. Warto również dodać Infolinię złudzeń do swojej wirtualnej biblioteczki – na przykład jako książkę, którą chce się przeczytać. Na zgłoszenia czekamy do 12 maja 2021 – trzeba więc się pospieszyć. 

Najbardziej aktualne informacje o konkursach książkowych znajdziecie na naszym profilu na Facebooku! Koniecznie śledźcie też nasz profil na Instagramie!

Książkę Infolinia złudzeń kupicie w popularnych księgarniach internetowych:

[tabela=6183603]

Laureatami konkursu zostali:

Mateusz Ordon, Olkusz

Aleksander Sabaciński, Rybnik

Gratulujemy! Nagrody wyślemy pocztą.

Wydawnictwo
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy