Logo wydawnictwa - Placet

Książki wydawnictwa

Okładka - Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania crm
Przewodnik po zarządzaniu wiedzą e-biznes i zastosowania crm
Amrit Tiwana

Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM....czytaj dalej

Okładka - Metody sprawnego zarządzania
Metody sprawnego zarządzania
Henryk Bieniok

Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra....czytaj dalej

Okładka - Promocja reklama aktywizacja sprzedaży
Promocja reklama aktywizacja sprzedaży
Sztucki Tadeusz

W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci,...czytaj dalej

Okładka - Controlling instrumenty od a do z
Controlling instrumenty od a do z
Vollmuth J. Hilmar

Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i strategiczne...czytaj dalej

Okładka - Matematyka finansowa  Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania
Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania
Sobczyk Mieczysław

Matematyka- dla jednych koszmar lat młodzieńczych, dla innych pasja. Znajomość zastosowań metod matematycznych w zarządzaniu finansami pozwala na uniknięcie wielu błędnych decyzji w skomplikowanych warunkach...czytaj dalej

Okładka - Kreowanie zachowań w organizacji
Kreowanie zachowań w organizacji
Józef Penc

Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła...czytaj dalej

Okładka - Total quality management
Total quality management
Hans H. Steinbeck

Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem...czytaj dalej

Okładka - CRM przewodnik dla wdrażających
CRM przewodnik dla wdrażających
Stachowicz - Stanusch Agata, Stanusch Maciej

Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba najważniejsze)...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy