Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM....czytaj dalej
Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra....czytaj dalej
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci,...czytaj dalej
Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i strategiczne...czytaj dalej
Matematyka- dla jednych koszmar lat młodzieńczych, dla innych pasja. Znajomość zastosowań metod matematycznych w zarządzaniu finansami pozwala na uniknięcie wielu błędnych decyzji w skomplikowanych warunkach...czytaj dalej
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem...czytaj dalej
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła...czytaj dalej
Obecne problemy gospodarki spowodowane są, w dużej mierze, słabą organizacją i zarządzaniem w naszych przedsiębiorstwach. Brak praktyki funkcjonowania w gospodarce rynkowej nie pozwala wielu przedsiębiorstwam...czytaj dalej