Ta książka to praktyczny instruktaż zarządzania wiedzą i relacjami z klientem dla każdego menedżera i specjalisty IT! Autor wyjaśnia dokładnie, jak wykorzystać bazujące na wiedzy i ukierunkowane na klienta technologie CRM....czytaj dalej
Zarządzanie uczy jak planować, organizować, motywować i kontrolować swoją pracę oraz działania innych ludzi dla wspólnego dobra....czytaj dalej
W książce tej znajdziecie: jak wbudowć promocję w system marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem, jakie znaczenie dla przedsiębiorstwa mają poszczególne rodzaje i środki promocji, kim są wasi klienci,...czytaj dalej
Zarządzanie nastawione na rynek wymaga od pracowników większej elastyczności i zaangażowania. O tym, kto wygra w walce z konkurencją, zadecyduje motywacja pracowników. Należy rozróżnić operatywne i strategiczne...czytaj dalej
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem...czytaj dalej
Matematyka- dla jednych koszmar lat młodzieńczych, dla innych pasja. Znajomość zastosowań metod matematycznych w zarządzaniu finansami pozwala na uniknięcie wielu błędnych decyzji w skomplikowanych warunkach...czytaj dalej
Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła...czytaj dalej
Istotnym celem tej książki jest uzmysłowienie przyszłym menedżerom, jaką nieocenioną wartość mają umiejętnie stosowane formy komunikacji w zarządzaniu. Nieoceniona staje się umiejętność wykorzystania narzędzi...czytaj dalej