Obecne problemy gospodarki spowodowane są, w dużej mierze, słabą organizacją i zarządzaniem w naszych przedsiębiorstwach. Brak praktyki funkcjonowania w gospodarce rynkowej nie pozwala wielu przedsiębiorstwam...czytaj dalej
Jak utrzymać najlepszych klientów, jak sprawić by działania marketingowe były skuteczniejsze, co zrobić by firma nie miała problemów w przypadku odejścia kluczowych pracowników, czy też (co w końcu chyba najważniejsze)...czytaj dalej
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, któ-rzy w jednym opracowaniu...czytaj dalej
Chcesz nowocześnie inwestować w papiery wartościowe? Ta książka powie Ci jak to zrobić....czytaj dalej
Menedżerowie z przetrąconym kręgosłupem, którzy pionową postawę utrzymują jedynie dzięki swojej gruboskórności, są zasadniczą przyczyną kryzysu gospodarczego. Zajęci przede wszystkim utrzymaniem się na swoich...czytaj dalej
Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Najkrótsza odpowiedź powinna brzmieć: dla utorów, którzy w toku przygotowania pracy nie chcą przeżywać niepotrzebnego stresu oraz pragną mieć minimum satysfakcji z wyników...czytaj dalej
Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących...czytaj dalej