I tom książki pt. ?Szkoła w nauce i praktyce edukacyjnej? można podzielić na dwie części. W pierwszej nakreślono sylwetkę uczonego Józefa Kuźmy, zarówno Jego życiorys, jak i przebieg kariery naukowej, zawodowej...czytaj dalej
Zebrane przez Autorkę wiersze wyróżniają się tematyką związaną z bliskim otoczeniem dziecka: przyrodą i jej zjawiskami w czasie czterech pór roku, znanymi dzieciom zwierzętami i zabawami. Wykorzystane zostały...czytaj dalej
Książka wplata się w widoczną coraz wyraźniej w ostatnich latach tendencję do integracji osiągnięć różnych nauk o człowieku. Dostrzega przy tym "pograniczność" edukacji. Ukazuje płodność kategorii...czytaj dalej
Książka jest próbą interpretacji teorii wychowania autorytarnego w Polsce na przestrzeni lat 1948-1989. Stanowi opracowanie łączące przegląd literatury z elementami autorskiej analizy wybranych teorii i koncepcji...czytaj dalej
Książka ma na celu przybliżenie problematyki bezsłownego wzajemnego porozumiewania się terapeuty z pacjentem. W rozdziale pierwszym autor skoncentrował się na zagadnieniach teoretycznych niewerbalnego komunikowania...czytaj dalej
Rozważania zaprezentowane w prezentowanej publikacji koncentrują się wokół wątku penitencjarnego. Pierwszoplanowym zjawiskiem jest podkultura więzienna, która nie jest sformalizowanym zjawiskiem występującym...czytaj dalej
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia najczęściej stosowanych metod i technik w badaniach pedagogicznych. Każda z metod poddana jest bardziej lub mniej szczegółowej charakterystyce łącznie z przypisywaną...czytaj dalej
Opracowany kwestionariusz diagnozy jest efektem wieloletniej pracy reedukacyjno-terapeutycznej w szkole integracyjnej. Został on skonstruowany w taki sposób, by możliwie jak najdokładniej poznać dziecko oraz...czytaj dalej
Użytkownik | Kiedy został fanem |
---|---|
slk | 2016-02-26 11:48:36 |