Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Dlaczego motywowanie ludzi nie działa i co działa. Najnowsze metody przywództwa, dodawania ludziom energii i ich angażowania
Dlaczego motywowanie ludzi nie działa i co działa. Najnowsze metody przywództwa, dodawania ludziom energii i ich angażowania
Susan Fowler

Rewolucja w zarządzaniu motywacją! Susan Fowler, badaczka problemu przywództwa, doskonała konsultantka i coach, przekonuje nas, abyśmy w końcu przestali próbować motywować ludzi! Nie dość, że jest to frustrujące...czytaj dalej

Okładka - Drugi wiek maszyny. Praca, postęp i dobrobyt w czasach genialnych technologii
Drugi wiek maszyny. Praca, postęp i dobrobyt w czasach genialnych technologii
Andrew McAfee

Cyfrowy świat poszerza swoje granice. Czy jesteś na to gotowy? Technologie cyfrowe - bazujące oczywiście na sprzęcie, oprogramowaniu i dostępie do sieci - będą w nieodległej przyszłości diagnozować choroby...czytaj dalej

Okładka - Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Damian Sałkowski

Google AdWords to reklamowa kopalnia złota nie tylko dla firmy Google, ale także dla tysięcy małych, średnich i dużych firm. Google jako jedna z pierwszych firm na świecie dostarczyła reklamodawcom tak...czytaj dalej

Okładka - Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach
Nowy coaching biznesowy. Przewodnik po najlepszych praktykach
Carol Wilson

,,Nowy coaching biznesowy" to kompleksowy przewodnik po podstawach coachingu, zawierający przegląd podstawowych zasad i narzędzi, a także liczne analizy przypadków umożliwiające pogłębianie wiedzy. Carol...czytaj dalej

Okładka - Ubezpieczenia. Słownik i leksykon polsko-angielski angielsko-polski
Ubezpieczenia. Słownik i leksykon polsko-angielski angielsko-polski
Jagoda Hadyniak

Słownik zawiera około 30 000 terminów powszechnie stosowanych w dziedzinie ubezpieczeń. Uwzględnia również podstawowe pojęcia z zakresu prawa, finansów, bankowości, obrotu giełdowego...czytaj dalej

Okładka - Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji
Amy Wallace

,,Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki
Zarządzanie przez wartości. Jak sprawić, by osobiste wartości pomagały osiągać nadzwyczajne wyniki
Michael OConnor

Dowiedz się, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług...czytaj dalej

Okładka - Esencjalista. Mniej, ale lepiej
Esencjalista. Mniej, ale lepiej
Greg McKeown

W byciu  esencjalistą nie chodzi o to, żeby robić więcej w krótszym czasie, lecz o to, żeby robić tylko właściwe rzeczy. Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że rozmieniasz się na drobne? Czy czujesz się przepracowany...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy