Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio...czytaj dalej
Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje...czytaj dalej
Sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, gospodarka cyrkularna, powstające i znikające zawody, innowacyjne modele biznesowe, nowe produkty inwestycyjne, media społecznościowe oraz inne trendy gospodarcze powodują...czytaj dalej
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się...czytaj dalej
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między...czytaj dalej
Nie ma znaczenia, gdzie mieszkasz, ile masz lat, ani jakie dolegliwości cię nękają - w zaledwie siedem dni możesz na zawsze odmienić stan swojego zdrowia. Sprawdź przełomowy program doktora Jungera i w siedem...czytaj dalej
Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić...czytaj dalej
Co zrobić, gdy niemowlak płacze albo gdy przedszkolak zaczyna się wściekać? Jak wspierać dziecko, gdy raz radzi sobie w szkole lepiej, a raz gorzej? Jak się zachowywać wobec buntującego się nastolatka? Jak...czytaj dalej