Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Fair Play w rodzinie. Jak podzielić obowiązki domowe, by lepiej zorganizować czas i mieć bliższe relacje
Fair Play w rodzinie. Jak podzielić obowiązki domowe, by lepiej zorganizować czas i mieć bliższe relacje
Eve Rodsky

To, co jest równe, nie zawsze jest sprawiedliwe. To, co jest sprawiedliwe, nie zawsze jest równe. Odkryj nowatorski sposób podziału obowiązków domowych, by zyskać więcej czasu i uważniejsze relacje. Odnosisz...czytaj dalej

Okładka - Co chce wiedzieć klient?. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Co chce wiedzieć klient?. Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców
Marcus Sheridan

Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio...czytaj dalej

Okładka - Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować
Dan Heath

Nie ulega kwestii, że oceniając nasze doświadczenia, nie wyciągamy średniej z wrażeń, jakich doznajemy minuta po minucie. Pamiętamy raczej momenty flagowe: szczyty, dołki oraz przejścia. Wspominając swoje...czytaj dalej

Okładka - Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
Robert Sroka

Sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, gospodarka cyrkularna, powstające i znikające zawody, innowacyjne modele biznesowe, nowe produkty inwestycyjne, media społecznościowe oraz inne trendy gospodarcze powodują...czytaj dalej

Okładka - Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają
Jonah Berger

Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się...czytaj dalej

Okładka - Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
Key Account Management. Przygotowanie do negocjacji
Krzysztof Kałucki

Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest zazwyczaj konsekwencją strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na wiele lat. Podstawą współpracy między...czytaj dalej

Okładka - 7 dni na detoks. Jak zdrowo oczyścić organizm i przywrócić mu równowagę
7 dni na detoks. Jak zdrowo oczyścić organizm i przywrócić mu równowagę
Dr Alejandro Junger

Nie ma znaczenia, gdzie mieszkasz, ile masz lat, ani jakie dolegliwości cię nękają - w zaledwie siedem dni możesz na zawsze odmienić stan swojego zdrowia. Sprawdź przełomowy program doktora Jungera i w siedem...czytaj dalej

Okładka - Zmieniaj swój świat. Małe kroki, które poprowadzą do wielkich zmian w Twoim otoczeniu
Zmieniaj swój świat. Małe kroki, które poprowadzą do wielkich zmian w Twoim otoczeniu
Rob Hoskins

Świat potrzebuje zmiany jak nigdy dotąd. Zewsząd otaczają nas problemy: podziały, gniew, przemoc, korupcja, ubóstwo, bezdomność i rozpad rodzin. Bardzo często czujemy się zbyt słabi, by coś z tym zrobić...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy