Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Prasowe gatunki dziennikarskie
Prasowe gatunki dziennikarskie
Wojciech Furman

Podręcznik do przedmiotu Gatunki dziennikarskie na studiach medioznawczych, kulturo-znawczych, politologicznych lub socjologicznych. Książka jest kontynuacją wcześniejszej bestsellerowej publikacji Gatunki...czytaj dalej

Okładka - TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi
TQM w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Katarzyna Szczepańska

Książka nie jest typowym podręcznikiem akademickim, ale może być wykorzystywana do nauki przedmiotu o nazwie ,,Zarządzanie jakością", który jest obowiązujący w minimach programowych na wielu uczelniach publicznych...czytaj dalej

Okładka - Sztuka jasnego myślenia. Czyli 52 błędy poznawcze, które lepiej niech popełniają inni
Sztuka jasnego myślenia. Czyli 52 błędy poznawcze, które lepiej niech popełniają inni
Rolf Dobelli

Nasz mózg został przystosowany do życia myśliwego i zbieracza. Dzisiaj żyjemy w całkowicie odmiennym świecie. To prowadzi do systematycznych błędów w myśleniu i działaniu - które mogą siać...czytaj dalej

Okładka - Go-givers. Rozdawcy sprzedają więcej
Go-givers. Rozdawcy sprzedają więcej
John David Mann

Do Rozdawców doskonałe wyniki przychodzą same... Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie...czytaj dalej

Okładka - Magia myślenia na wielką skalę. Jak zaprząc duszę i umysł do wielkich osiągnięć
Magia myślenia na wielką skalę. Jak zaprząc duszę i umysł do wielkich osiągnięć
David Schwartz

WYZNACZ SOBIE AMBITNE CELE, A NASTĘPNIE OSIĄGNIJ JESZCZE WIĘCEJ! Miliony ludzi na całym świecie poprawiły swoją sytuację życiową dzięki Magii myślenia na wielką skalę. Dr David J. Schwartz, powszechnie uznawany...czytaj dalej

Okładka - Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
Wojciech Budzyński

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach...czytaj dalej

Okładka - English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji,  reklamy, public relations i komunikacji w in
English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w in
Janet Bohdanowicz

Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji...czytaj dalej

Okładka - 12 dyscyplin doskonałego przywództwa. W jaki sposób przywódcy osiągają wybitne rezultaty
12 dyscyplin doskonałego przywództwa. W jaki sposób przywódcy osiągają wybitne rezultaty
Peter Chee

Opanuj 12 dyscyplin mocnego przywództwa i poprowadź swoją organizację do wielkości Zapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy