Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Uwarunkowania, ryzyka, pułapki, zabezpieczenia
Wojciech Budzyński

Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach...czytaj dalej

Okładka - English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji,  reklamy, public relations i komunikacji w in
English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w in
Janet Bohdanowicz

Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji...czytaj dalej

Okładka - 12 dyscyplin doskonałego przywództwa. W jaki sposób przywódcy osiągają wybitne rezultaty
12 dyscyplin doskonałego przywództwa. W jaki sposób przywódcy osiągają wybitne rezultaty
Peter Chee

Opanuj 12 dyscyplin mocnego przywództwa i poprowadź swoją organizację do wielkości Zapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor...czytaj dalej

Okładka - Coaching transformacyjny jako droga ku synergii
Coaching transformacyjny jako droga ku synergii
praca zbiorowa

Wspólnym motywem przewodnim tekstów zebranych w tym tomie jest transformacyjna rola coachingu. Łączy je różnorodna w swoich źródłach refleksja nad praktyką coachingu jako narzędziem...czytaj dalej

Okładka - Izrael 2020. skazany na potęgę?
Izrael 2020. skazany na potęgę?
Agnieszka Bryc

Kilka najbliższych lat może zadecydować o przyszłości Izraela. Wciąż nierozwiązana kwestia palestyńska, rosnący w siłę islamscy fundamentaliści oraz irańska bomba atomowa - to tylko niektóre z wyzwań stojących...czytaj dalej

Okładka - Pozytywny pies. Opowieść o sile pozytywności
Pozytywny pies. Opowieść o sile pozytywności
Jon Gordon

Odkryj korzyści płynące z pozytywnego nastawienia! Jeśli jesteś zmartwiony, zapracowany, zagubiony lub masz kogoś takiego wśród rodziny lub znajomych, koniecznie przeczytaj tę książkę ? Każdy z nas ma w sobie...czytaj dalej

Okładka - Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną
Zrozumieć Michaela Portera. Jak stworzyć dobrą strategię i zdobyć przewagę konkurencyjną
Joan Magret

Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji...czytaj dalej

Okładka - Instytucje nadzoru w sektorze finansowym. Kierunki rozwoju
Instytucje nadzoru w sektorze finansowym. Kierunki rozwoju
Włodzimierz Szpringer

Książka dotyczy nowej, kształtującej się instytucji tzw. nadzoru systemowego (oversight) na tle kierunków rozwoju instytucji nadzorczych w sektorze finansowym. Istotą nadzoru systemowego nie jest nadzorowanie...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy