Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Bóle pleców. Jak sobie z nimi radzić jak się ich pozbyć
Bóle pleców. Jak sobie z nimi radzić jak się ich pozbyć
Dr John Tanner

Pomaga, kiedy najbardziej tego potrzebujesz. Jeżeli dokucza ci ból pleców lub jeśli ktoś z twoich bliskich doświadcza takich dolegliwości, prawdopodobnie masz wiele obaw, wątpliwości i pytań...czytaj dalej

Okładka - Instytucje i organizacje: pochodzenie, powstawanie, funkcje, przekształcenia
Instytucje i organizacje: pochodzenie, powstawanie, funkcje, przekształcenia
Włodzimierz Pańków

Jednym z następstw polskiej transformacji po 1989 r. jest powstanie ogromnej liczby nowych organizacji oraz instytucji. Specjaliści z zakresu zarządzania i socjologii organizacji coraz częściej pytają w związku...czytaj dalej

Okładka - Zarządzanie nieruchomościami handlowymi
Zarządzanie nieruchomościami handlowymi
praca zbiorowa

Fachowy poradnik dotyczący zarządzania m.in.centrami handlowymi. Znani praktycy zawarli w książce niezbędne informacje konieczne do efektywnego zarządzania obiektami handlowymi. Ponadto zwracają uwagę na współczesne...czytaj dalej

Okładka - Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść. I jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad
Jak radzić sobie z ludźmi, których nie da się znieść. I jak sprawić, aby zachowywali się dobrze mimo swoich wad
Rick Kirschner

Klasyczny przewodnik, który pokaże ci, jak wydobyć to, co najlepsze, z najgorszych ludzkich wcieleń - uaktualniony o jeszcze więcej nieznośnych zachowań! Książka Jak radzić sobie z ludźmi, których...czytaj dalej

Okładka - Budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa
Budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa
Katarzyna Żądło

Czy wzajemne zaufanie między uczestnikami rynków finansowych wpływa na wycenę wartości firm? Czy używanie słowa ,,zaufanie" ma w ogóle sens w odniesieniu do ,,finansowych graczy"? Książka w zaskakujący...czytaj dalej

Okładka - Rynki inwestycji alternatywnych
Rynki inwestycji alternatywnych
Mikita Małgorzata, Pełka Wanda

Książka dotyczy najnowszego trendu w funkcjonowaniu światowych rynków finansowych, jakim jest rozwój rynku inwestycji alternatywnych. Stanowią one nową klasę aktywów, które dzięki różnorodności i wielości strategii...czytaj dalej

Okładka - Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce
Iwona Skowronek

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na...czytaj dalej

Okładka - Niezapomniane twarze
Niezapomniane twarze
Witold Kieżun

Inspirowane wspomnieniami opowiadania Witolda Kieżuna, powstańca warszawskiego, znanego ekonomisty, autora "Patologii transformacji". Na książkę składa się 17 opowiadań pisanych przez autora podczas wielu lat...czytaj dalej

Zobacz także

Reklamy