Logo wydawnictwa - MT Biznes

Książki wydawnictwa

Okładka - Jak? Gdzie? Kiedy? Everyday English dla Polaków
Jak? Gdzie? Kiedy? Everyday English dla Polaków
Izabella Rodzik-Sambierska

Dzięki tej książce będziesz wiedział, jak po angielsku zaprosić kolegę, a jak szefa na kolację, dziewczynę do kina i na randkę, jak grzecznie o coś poprosić, jak podziękować, przeprosić za coś, jak wyrazić...czytaj dalej

Okładka - Rozwiążesz każdy problem
Rozwiążesz każdy problem
Roger Dawson

,,Mam tysiące problemów" - słyszymy często zarówno w pracy jak i w codziennych rozmowach ze znajomymi. Ale rozwiązanie jest proste - twierdzi Roger Dawson - bo wszystkie problemy można sprowadzić...czytaj dalej

Okładka - 101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
101 mitów o związkach. Nie pozwól by zniszczyły twoje szczęście
Tim Ray

Obalmy popularne mity o związkach doprowadzające nas do szaleństwa. W tej zabawnej, ale też skłaniającej do zastanowienia książce, Tim Ray przedstawia rewolucyjny sposób patrzenia na związki i wyjaśnia, dlaczego...czytaj dalej

Okładka - Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Jonah Berger

SKĄD SIĘ BIERZE POPULARNOŚĆ? Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz. Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych. - Ale dlaczego o niektórych produktach czy...czytaj dalej

Okładka - Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Wielcy z wyboru. Niepewność, chaos, łut szczęścia dlaczego niektóre firmy święcą triumfy pomimo niesprzyjających okoliczności
Morten Hansen

Nowe pytanie Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: ,,Dlaczego pewne firmy święcą triumfy...czytaj dalej

Okładka - Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych
Douglas Hubbard

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych...czytaj dalej

Okładka - System bonus-malus  jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
System bonus-malus jako narzędzie konkurencji na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych
Barbara Cieślik

Systemy bonus-malus (SBM) są powszechnie stosowane w ubezpieczeniach komunikacyjnych OC i AC do modyfikowania składki wyznaczonej na podstawie cech pojazdu i jego posiadacza. Tworzą je przyjęte przez zakłady...czytaj dalej

Okładka - Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw
praca zbiorowa

Książka przedstawia problem zmienności rynków kapitałowych, surowcowych i pieniężnych w pierwszym dziesięcioleciu  XXI wieku  oraz ich wpływ na determinanty wyceny i  wartość przedsiębiorstw...czytaj dalej

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Pies
Anna Wasiak
Pies
Cienie. Po prostu magia
Katarzyna Rygiel
Cienie. Po prostu magia
Suplementy siostry Flory
Stanisław Syc
Suplementy siostry Flory
Lato drugich szans
Dagmara Zielant-Woś
Lato drugich szans
Odpowiedź Hiobowi
Carl Gustav Jung
Odpowiedź Hiobowi
Upiór w szkole
Krzysztof Kochański
Upiór w szkole
Piwniczne chłopaki
Jakub Ćwiek
Piwniczne chłopaki
Dolina Marzeń. Przeszłość
Katarzyna Grochowska
Dolina Marzeń. Przeszłość
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy