15 lutego 2011 roku stanowisko Key Account w Virtualo objęła Agnieszka Krystosiak. Poprzednio pracowała w Domu Mediowym Media Direction OMD dla takich Klientów jak: Polkomtel, Turkish Airlines, Carlsberg, Kia, GE Wind i Lindt. Przed dwoma laty pracowała również w Empiku jako Category Manager współpracując m.in. z Wydawnictwem Literackim, Dobrą 28, Wydawnictwem Zyski i Ska i Platonem. „Stawiam sobie za cel pokazanie Wydawcom jak wiele możliwości daje im rynek e-booków, który przestał być już odległą perspektywą, a stał się faktem” – deklaruje Agnieszka Krystosiak.
Dynamiczny rozwój rynku e-booków oraz aktywny udział w tym procesie firmy Virtualo sprawia, iż kluczowe znaczenie odgrywać będzie sprawna i efektywna współpraca z Wydawcami oraz Partnerami biznesowymi. Virtualo posiada obecnie największą ofertę e-booków w formatach PDF na komputery stacjonarne oraz EPUB na e-czytniki oraz urządzenia mobilne na polskim rynku. Katalog książek zawiera obecnie 7 000 pozycji, jednak plany spółki są ambitne i zakładają osiągnięcie liczby 10 000 tytułów w ciągu najbliższych trzech miesięcy.
W formie e-booków pojawia się również coraz więcej nowości wydawniczych i topowych tytułów. Warto przytoczyć tutaj takie tytuły jak „Łóżko” J.L. Wiśniewskiego, „Jak zostać królem” P. Conradi i M. Logue oraz "Mariola, moje krople..." autorstwa bestsellerowej pisarki M. Gutowskiej-Adamczyk wydane przez Świat Książki, czy "A na imię jej będzie Aniela" M. Wrońskiego i "Podpalić Gazę" E. Jasiewicz wydawnictwa W.A.B. Na uwagę zasługują również nowości wydawnicze Fabryki Słów m.in. zbiór opowiadań J. Piekary "Mój przyjaciel Kaligula" oraz debiut K. Kwiatkowskiej "Zbrodnia w błękicie" wydawnictwa Zysk i Ska. Zatrudnienie nowej osoby w charakterze Key Accounta przyśpieszy i usprawni budowanie dobrej i atrakcyjnej oferty dla Czytelników w formie e-booków.