Książki - nowości - Pedagogika

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 211201 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Zadania tekstowe w kształceniu zintegrowanym. Jak pomagać dzieciom budować i rozwiązywać zadania tekstowe
Wojciechowska Krystyna Wydawnictwo: NOWIK

Zadania tekstowe są podstawą kształcenia matematycznego. Bez umiejętności rozwiązywania ich, nie można mówić o skutecznym uczeniu się matematyki. Dla małego dziecka zadanie tekstowe jest strukturą obcą, wymyśloną... czytaj dalej

Myszka Szarusia, żabka Żanusia oraz inne zabawy utrwalające wymowę i pisownię SZ, Ż (RZ)
Szłapa Katarzyna Wydawnictwo: Harmonia

Są to zbiory kilkudziesięciu zróżnicowanych pod względem formy zabaw tekstowo-obrazkowych, utrwalających wymowę i pisownię głosek sz, ż, cz, dż, przeznaczonych dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Książki będą... czytaj dalej

Rozwój umiejętności społecznych. Przewodnik dla nauczyciela
Hanna Hamer Wydawnictwo: Veda

Znana autorka pomaga doskonalić dojrzałość społeczną w sposób przyjemny i zrozumiały dla każdego. Czy chcesz okiełznać nieposłuszne emocje? Czy myślisz, że warto tak ludźmi, żeby chcieli z Tobą współpracować... czytaj dalej

Jak oceniać ucznia
Wojciech Walczak Wydawnictwo: Galaktyka

Książka zawiera przystępnie, lecz dokładnie omówioną całą problematykę oceniania. Omówione zostały definicje i rodzaje oceniania, rozmaite przykłady skal ocen, ocenianie zewnętrzne, narzędzia pomiaru dydaktycznego... czytaj dalej

Dziecko zagrożone wykluczeniem. Elementy diagnozy, działania profilaktyczne i pomocowe
red. Krzysztof Biel i Justyna Kusztal Wydawnictwo: WAM

Recenzowany zbiór tekstów oparty jest na literaturze naukowej i popularnonaukowej, w dużym zakresie anglojęzycznej. Struktura i treści wszystkich opracowań odpowiadają wymogom prac pedagogicznych: na początku... czytaj dalej

Kto nam zatruwa życie?
John Townsend Wydawnictwo: W drodze

Kontrolujący wszystko szef, zobojętniały mąż, obwiniająca wszystkich wokół żona, egocentryczna matka… Osobą, która nam zatruwa życie może być każdy z naszego otoczenia. Zawsze jednak jest to ktoś bliski... czytaj dalej

Czas na wychowanie III: Złożona realność wychowania
Barbara Piątkowska (red.) Wydawnictwo: inne

Opracowanie składa się z trzech części. Autorzy zawartych w nich artykułów, przedmiotem swoich rozważań czynią szkołę i jej rolę, sytuację rodzinną dzieci, kształcenie i wychowanie dzieci i młodzieży, praktyczne... czytaj dalej

Kaczka Kwaczka, dżdżownica Andżela oraz inne zabawy utrwalające wymowę i pisownię CZ, DŻ
Szłapa Katarzyna Wydawnictwo: Harmonia

Są to zbiory kilkudziesięciu zróżnicowanych pod względem formy zabaw tekstowo-obrazkowych, utrwalających wymowę i pisownię głosek sz, ż, cz, dż, przeznaczonych dla dzieci w wieku od 5 do 9 lat. Książki będą... czytaj dalej

Pedagogika lecznicza i jej przemiany
Maciarz Aleksandra Wydawnictwo: ŻAK Wydawnictwo Akademickie

Problemy pedagogiki leczniczej mieszczą się w zakresie problemów pedagogiki specjalnej i społecznej, oraz mają wiele związków z problemami różnych działów psychologii, socjologii i szeroko rozumianej teorii... czytaj dalej

Jaka może być szkoła?
Hubertus von Schoenebeck Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls

O Książce Konstruktywny postmodernizm charakteryzuje się tym, że za podstawę przyjmuje równoważność poszczególnych zjawisk, które w swej różnorodności traktowane są jako godne uwagi... czytaj dalej