Książki - nowości - Ekonomia

przejdź do zapowiedzi wydawniczych

W serwisie Granice.pl znajdziesz już ponad 209792 książek. Tu łatwo znajdziesz książki, które powinny Cię zainteresować. Możesz sprawdzić najpopularniejsze gatunki książek i ich kategorie. Są wśród nich thrillery, romanse, powieści obyczajowe, kryminały, literatura piękna, książki dla dzieci, książki dla młodzieży, komiksy, fantastyka, horrory czy biografie i literatura faktu. Możesz wybrać interesujące Cię wydawnictwo lub datę premiery. Książkom dla dzieci często przypisujemy kategorie wiekowe. Znajdziesz u nas nowości i zapowiedzi, ale też starsze książki. Jeśli nie wiesz, w jakiej kolejności powinno się czytać książki ulubionych autorów, sprawdź cykle książek. Pod książkami znajdziesz opinie czytelników, ich oceny, a także starannie przygotowane przez naszą redakcję recenzje książek. Od cyklu o Harrym Potterze po nowe powieści Remigiusza Mroza. Życzymy przyjemnej lektury!

Introduction to Credit Derivatives
M. Chudhry Wydawnictwo: brak danych

In a relatively short time credit derivatives have grown to become one of the largest and most important segment of the financial markets, with deal volumes now in trillions of dollars. They have become an... czytaj dalej

Handbook of Public Relations
R. Heath Wydawnictwo: angielskie

NEW IN PAPERBACK! `This handbook provides a comprehensive examination and review of the theory, academic research, and professional practices of the public relations discipline. Ninety leading scholars and... czytaj dalej

Planning for Power Advertising
A. Halve Wydawnictwo: angielskie

The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing... czytaj dalej

Multinational Strategic Management
R. Mockler Wydawnictwo: angielskie

A comprehensive introduction to contemporary multinational strategic leadership and management, this book serves as a foundation to inspire the kind of creative entrepreneurial thought and action needed to... czytaj dalej

DNA of Marketing
I. Kalb Wydawnictwo: brak danych

Business people at every level will benefit from this scientific approach to the basics of marketing. Information on the seven fundamental building blocks of marketing, such as product price, the distribution... czytaj dalej

Adjusting to Globalization
Rosefielde Wydawnictwo: brak danych

This volume investigates the ways in which firms and workers are adjusting to globalization. A collection of cutting-edge essays investigating the ways in which firms and workers are adjusting to globalization... czytaj dalej

Organizing & Organizations
S. Fineman Wydawnictwo: angielskie

`An excellent introductory text .... it provides a concise and well-written coverage of the main concepts in organizational behaviour. The combination of case studies and discussion of theoretical issues... czytaj dalej

Qualitative Marketing Research
j. Moisander Wydawnictwo: angielskie

Aimed at both graduate and undergraduate students majoring in business administration and in other fields of social sciences, Qualitative Marketing Research unpacks the emerging cultural approach in the field... czytaj dalej

Consumer Behavior II 3 vols part 4,5,6
M. Hogg Wydawnictwo: angielskie

This landmark work contains classic and contemporary writings including some of the most provocative and influential contributions to the field from across the social sciences over the past thirty years,... czytaj dalej

Law & the State
Marciano Wydawnictwo: brak danych

Law and the State provides a political economy analysis of the legal functioning of a democratic state, illustrating how it builds on informational and legal constraints. It explains, in an organised and thematic... czytaj dalej