Qualitative Indicators of Labour Standards

Ocena: 0 (0 głosów)
Recent years have witnessed a rapidly growing interest in the use and construction of "qualitative" indicators of labour standards. Qualitative indicators, while generally having numerical values, are based on such methods as grading by experts, the coding of legislation, and the coding of other textual sources addressing violations of a more de facto nature. Measuring compliance with labour standards is an undertaking intrinsically fraught with difficulty. For there are a number of possible sources of measurement error, both random and non-random, that are unique to such indicators, on top of those that affect qualitative and quantitative indicators alike. The growing use of qualitative indicators of labour standards thus raises a number of questions about comparative methods of construction as well as the appropriateness of particular methods for particular applications. This volume results from a seminar that was organized to address these and related questions

Informacje dodatkowe o Qualitative Indicators of Labour Standards:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-1-4020-5200-2
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Qualitative Indicators of Labour Standards

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Qualitative Indicators of Labour Standards - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy