Celem niniejszego poradnika jest kompleksowe, praktyczne omówienie problematyki znaków towarowych. Zamiarem autorów jest wyeksponowanie przede wszystkim tych kwestii, związanych z posługiwaniem się znakami towarowymi, które rodzą istotne skutki prawne i finansowe, w tym biorąc pod uwagę ponoszenie przez przedsiębiorców majątkowej odpowiedzialności z tytułu naruszania cudzych uprawnień oraz zasady rozliczeń podatkowych, związanych z dysponowaniem znakami towarowymi. Niniejszy poradnik ma zatem stanowić swego rodzaju instruktaż optymalnego postępowania, sygnalizujący korzyści i zagrożenia określonych działań odnośnie do znaków towarowych. Lepszej orientacji Czytelnika w istocie prezentowanych problemów służyć mają przykłady konkretnych stanów faktycznych, pokazujące sposób rozwiązywania określonych zagadnień oraz materiały poglądowe w postaci schematycznych zestawień, jak również wzorów umów i pism procesowych.
Informacje dodatkowe o Znaki towarowe:
Wydawnictwo: Branta
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
83-60186-12-X
Liczba stron: 240
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,