Sprzedawcy szkiełko i oko
Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności sprzedażowe Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i organizacyjneOjciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży. Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie nie tylko. Prawda jest taka, że nie zostaniesz dobrym handlowcem, póki do warsztatu twardych umiejętności sprzedażowych nie dołożysz... serca. Skuteczne handlowanie opiera się bowiem przede wszystkim na umiejętności pracy z klientem, chęci niesienia pomocy, gotowości do prowadzenia dialogu. Innymi słowy, w procesie sprzedaży umiejętności handlowe trzeba połączyć ze społecznymi.
Zawód: handlowiec to niezbędnik wiedzy o sprzedawaniu, powstały w oparciu o umiejętności i doświadczenia Andrzeja Niemczyka oraz Mariusza Kędzierskiego - wieloletnich handlowców i trenerów sprzedaży. Pisząc tę książkę, autorzy korzystali z pomocy kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy zdecydowali się podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem książkę pisaną przez zawodowców dla zawodowców.
Skrzydełko lewe
Ile jest dróg do osiągnięcia celu w sprzedaży? Początkujący handlowiec widzi nieskończenie wiele możliwości, doświadczony natomiast dostrzeże ich tylko kilka... Tam, gdzie kończy się naiwna wiara w skuteczność prostych manipulacji, tam zaczyna się wiedza płynąca z wielu godzin pracy z klientem. Zawód: handlowiec nie czaruje ani nie upraszcza, bo nic nie zastąpi rzetelnej budowy zdrowych relacji. To wielobranżowość praktycznych przykładów czyni tę książkę zestawem narzędzi do wykorzystania od zaraz. Dla każdego poważnego handlowca i menedżera sprzedaży. Marcin Merta, menadżer i trener rozwoju
Skrzydełko prawe
Andrzej Niemczyk - menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek Książka dla skutecznych szefów (Onepress 2008), Motywacja pod lupą (Onepress 2009), Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress 2008) oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym (Onepress 2007). Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach "Personel i Zarządzanie", "Marketing w Praktyce", "Brief".
Mariusz Kędzierski - menedżer z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwoju kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego zakresu zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla trenerów. Wykładowca w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2011-12-08
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 288
Mało teorii, dużo praktyki Książek, podręczników, poradników, samouczków negocjacji w każdej księgarni można znaleźć mnóstwo. Pewnie dlatego, że skuteczne...
Chcę przeczytać,