Zarządzanie i planowanie marketingowe

Ocena: 0 (0 głosów)
Praktycy mogą korzystać z zawartych w książce przejrzystych procedur i porad dotyczących postępowania na rynku, związanych z marketingiem wspierającym proces sprzedaży. Struktura książki jest spójna z wykładem dla przedmiotu Zarządzanie i Planowanie Marketingowe oraz skoordynowana z programem Rady Głównej Szkolnictwa Wyższego dla kierunku Zarządzanie i Marketing.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie i planowanie marketingowe:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7387-836-X
Liczba stron: 212

więcej

Kup książkę Zarządzanie i planowanie marketingowe

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie i planowanie marketingowe - opinie o książce

Inne książki autora
Zarządzanie marketingiem
Knecht Zdzisław0
Okładka ksiązki - Zarządzanie marketingiem

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy