Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Podręcznik opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Uwzględnia nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Podręcznik ma strukturę wykładu i zawiera wiele przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, dużą liczbę rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek najważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie działem sprzedaży firmy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 8301142553
Liczba stron: 286

więcej

Kup książkę Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie działem sprzedaży firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy