Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Podręcznik opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich. Uwzględnia nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Podręcznik ma strukturę wykładu i zawiera wiele przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, dużą liczbę rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek najważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogatą bibliografię.

Informacje dodatkowe o Zarządzanie działem sprzedaży firmy:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Edukacyjne
ISBN: 8301142553
Liczba stron: 286

więcej

Kup książkę Zarządzanie działem sprzedaży firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zarządzanie działem sprzedaży firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Alfabet polifoniczny
Tomasz Jastrun
Alfabet polifoniczny
Cienie dawnych grzechów
Mieczysław Gorzka ; Michał Śmielak
Cienie dawnych grzechów
Megamonstrum
David Walliams
Megamonstrum
Gra o serce
Katarzyna Białkowska
Gra o serce
Morderstwo z malinką na deser
Monika B. Janowska
Morderstwo z malinką na deser
Sekrety domu Bille
Agnieszka Janiszewska
Sekrety domu Bille
Witajcie w Chudegnatach
Katarzyna Wasilkowska
Witajcie w Chudegnatach
Najmniejszy słoń świata
Maciej Szymanowicz
Najmniejszy słoń świata
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy