Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe Ustalanie priorytetów Organizacja przestrzeni Koncentrowanie się na zadaniu Umiejętny podział obowiązków Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz więcej, śpimy coraz mniej, a mimo to wciąż nie nadążamy z wykonywaniem swoich obowiązków. Dlaczego tak się dzieje? Brakuje nam umiejętności kształtowania czasu i zarządzania nim. Nie potrafimy skupić się na wykonywanej pracy i nie jesteśmy wystarczająco zdyscyplinowani. Na szczęście organizacja pracy to nic trudnego. Wystarczy przygotować dobry plan działania i trzymać się go punkt po punkcie. Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić. Naucz się nadawać swoim obowiązkom jasne priorytety. Poznaj skuteczne narzędzia planowania czasu i tworzenia rozkładu zajęć. Dowiedz się, jak realizować więcej zadań w krótszym czasie. Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
Informacje dodatkowe o Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press:
Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN:
978-83-246-0892-8
Liczba stron: 128
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Chcę przeczytać,