Zakaz nadużycia pozycji dominującej we wspólnotowym i polskim prawie antymonopolowym

Ocena: 0 (0 głosów)
Przedsiębiorca działający na rynku podlega rozmaitym ograniczeniom. Jednym z rodzajów ograniczeń konkurencji o charakterze prawnym jest zakaz stosowania praktyk ograniczających konkurencję, w tym zakaz nadużywania pozycji dominującej. Publikacja ma na celu analizę instytucji zakazu nadużywania przez przedsiębiorcę pozycji dominującej na rynku właściwym w polskim i wspólnotowym prawie antymonopolowym. Analiza dotyczy zasadniczo prawa materialnego, ze szczególnym uwzględnieniem postanowień art. 82

Informacje dodatkowe o Zakaz nadużycia pozycji dominującej we wspólnotowym i polskim prawie antymonopolowym:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7285-446-9
Liczba stron: 262

więcej

Kup książkę Zakaz nadużycia pozycji dominującej we wspólnotowym i polskim prawie antymonopolowym

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Zakaz nadużycia pozycji dominującej we wspólnotowym i polskim prawie antymonopolowym - opinie o książce

Inne książki autora
Wprowadzenie do prawa antymonopolowego
Anna Brzezińska-Rawa0
Okładka ksiązki - Wprowadzenie do prawa antymonopolowego

Prawo antymonopolowe stanowi jeden z przejawów ingerowania państwa w mechanizmy rynkowe. Zasadniczym celem tej ingerencji jest ochrona konkurencji jako...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy