Wyjść z mroku

Ocena: 0 (0 głosów)
Lizzie Stride jest przerażona. W dzielnicy, w której mieszka, seryjnie popełniane są zabójstwa. Szalony zbrodniarz morduje kobiety lekkiego prowadzenia, a na ich martwych twarzach pozostawia maski... Te same maski, które Lizzie projektowała i sprzedawała w ciągu ostatnich miesięcy. Policja jest bezradna. Jedynym człowiekiem, który zdaje się coś wiedzieć na temat tej ponurej sprawy, jest J.R. Damien, dziennikarz lokalnej gazety. Jego hipoteza jest niezwykła i straszna - oto morderca to według niego kolejne wcielenie Kuby Rozpruwacza, który nigdy nie umarł i wciąż prowadzi swą krwawą wędrówkę przez stulecia i kontynenty. Wędrówkę, na drodze której ma stanąć Lizzie. Ona sama nie wie, czy powinna zlekceważyć Damiena, czy mu zaufać... [Harlequin Enterprises, 1997]

Informacje dodatkowe o Wyjść z mroku:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 1997 (data przybliżona)
Kategoria: Kryminał, sensacja, thriller
ISBN: 8371491298
Liczba stron: 303

więcej

Kup książkę Wyjść z mroku

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wyjść z mroku - opinie o książce

Inne książki autora
Książę ciemności
Anne Stuart0
Okładka ksiązki - Książę ciemności

Francja, Anglia, początek XIX wieku. Siostry Harriman nie z własnej woli wiodły upokarzającą i nędzną egzystencję. Zostały na nią skazane przez swoją matkę...

Błękit zimny jak lód
Anne Stuart0
Okładka ksiązki - Błękit zimny jak lód

Piękna japońska czarka z tradycyjnym wzorem w kolorze zimnego jak lód błękitu to dla Summer cenna pamiątka po ukochanej niani. To również przedmiot kultu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy