Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Ocena: 0 (0 głosów)
Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich działań są opisane w książce kampanie wyborcze 2005 roku w Polsce - parlamentarna i prezydencka. Czytelnik ma okazję poznać interesujące mechanizmy walki wyborczej i zrozumieć naturę telewizyjnych przekazów informacyjnych w kampanii. Lektura skłania do refleksji m.in. nad tym, jak się wygrywa kampanie wyborcze, czy telewizyjny obraz kampanii p

Informacje dodatkowe o Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 83-7059-813-6
Liczba stron: 243

więcej

Kup książkę Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce - opinie o książce

Inne książki autora
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur0
Okładka ksiązki - Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce

Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy