Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.

Informacje dodatkowe o Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7059-902-7
Liczba stron: 346

więcej

Kup książkę Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce - opinie o książce

Inne książki autora
Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur0
Okładka ksiązki - Wojna na wrażenia. Strategie polityczne i telewizja w kampaniach wyborczych 2005 r. w Polsce

Historia demokracji to historia rywalizacji politycznej, która z czasem przybrała najbardziej wyrafinowane i profesjonalne formy. Dobrym przykładem takich...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Arcana
Anna Szumacher
Arcana
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy