Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

Ocena: 0 (0 głosów)
Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.

Informacje dodatkowe o Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 832331960X
Liczba stron: 98

więcej

Kup książkę Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy