Władza, pieniądze, sława i seks. Poradnik

Ocena: 0 (0 głosów)
Madonna, Michael Jordan, Machiavelli, Robert Moses. Poznaj metody postępowania ludzi, którzy zdobyli władzę, pieniądze i sławę. Gretchen Craft Rubin, sędzina, polityk i wnikliwa obserwatorka życia publicznego, podpowiada: jak wykształcić w sobie miażdżącą charyzmę, jak maksymalnie wykorzystać obejmowane stanowisko, jak wywołać skandal i uwiecznić się na okładce czasopisma, jak przejść na bardzo wczesną i dostatnią emeryturę, jak zbudować sieć wpływowych kontaktów, jak zrobić użytek z seksu. W tej książce znajdziesz instrukcje, jak zaspokoić najwyższe i najniższe żądze, i to od zaraz. Ale pod niemoralnymi radami kryje się ostra krytyka społeczna. Książka nie jest tylko lekkim poradnikiem. To także analiza nas samych -- ludzi, którzy muszą żyć w społeczeństwie zachęcającym do nadużyć. Opisane tu metody dają inspirację albo doprowadzają do furii. Bez względu na to, jak je wykorzystasz, pamiętaj: jeśli nie działają one na Twoją korzyść, działają przeciwko Tobie.

Informacje dodatkowe o Władza, pieniądze, sława i seks. Poradnik:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-246-0220-8
Liczba stron: 400

więcej

Kup książkę Władza, pieniądze, sława i seks. Poradnik

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Władza, pieniądze, sława i seks. Poradnik - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy