Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz: opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. A tak w ogóle książka się świetnie czyta. Znakomicie napisana (wielka zasługa małżonki Susy, wybitnej dziennikarki amerykańskiej) pełna jest ciekawostek, zabawnych anegdot, ale i filozoficznych rozważań.
Informacje dodatkowe o Winning znaczy zwyciężać:
Wydawnictwo: Studio Emka
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
83-88931-71-7
Liczba stron: 400
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2017-01-06, Przeczytałem,