Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Ocena: 6 (1 głosów)
Inne wydania:

Bestseller ,,New York Timesa"

Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.

Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.

Prawie każdy się myli.

Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.

Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.

Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję <> i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.

Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.

Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -,,Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.

Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, ,,Fortune"

Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, ,,Huffington Post"

Informacje dodatkowe o Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google:

Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2018-10-02
Kategoria: Literatura faktu, reportaż
ISBN: 9788380623255
Liczba stron: 368
Tytuł oryginału: THE FOUR. The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google

więcej

Kup książkę Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google - opinie o książce

Firmy sprzedają swoje produkty celując w serce, mózg lub genitalia. Mamy więc Facebooka z budowaniem relacji i przyjaźni, Amazona z oszałamiającymi promocjami bo przecież logiczne że lepij kupić więcej i taniej, Apple dzięki któremu zdajemy się być bardziej sexy. No i cichy Google, który wszystko widzi, słyszy i się uczy.
Każdy zna i każdy zdaje sobie sprawę z inwigilacji i manipulacji, a jednak codziennie pozwalamy Googlowi analizować nowe dane o sobie.

37/52

Link do opinii
Inne książki autora
POST CORONA - od kryzysu do szans. Biznes w czasach pandemii
Scott Galloway0
Okładka ksiązki - POST CORONA - od kryzysu do szans. Biznes w czasach pandemii

Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy ,,New York Timesa", przedstawia wnikliwą analizę tego, kto...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy