Bestseller ,,New York Timesa"
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie.
Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję.
Prawie każdy się myli.
Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie.
Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję <> i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory.
Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażenia, jak sam Scott Galloway, który przenikliwie, zabawnie i kąśliwie kojarzy fakty. Tak jak podczas swoich legendarnych wykładów MBA Galloway nie owija tu w bawełnę, nie szczędząc zasłużonej krytyki tytanom biznesu i niszczycielskim korporacjom. - Adam Alter, autor Siły podświadomości.
Profesor Scott Galloway z Uniwersytetu Nowojorskiego w bezpardonowy sposób ujawnia, jak Amazon, Apple, Facebook i Google budują swoje imperia. -,,Publishers Weekly", Dziesięć najważniejszych biznesowych książek jesieni 2017.
Jeżeli jest gdzieś znawca firm z zakresu nowych technologii bardziej bezpardonowy, bardziej opiniotwórczy i szybciej wypowiadający swoje poglądy niż Scott Galloway, to ja go jeszcze nie spotkałem. Albo jej". - Philip Elmer-De Witt, ,,Fortune"
Scott Galloway jest wirtuozem przykuwania uwagi publiczności i robi to inteligentnie, rozważnie, czasem sarkastycznie, a często zabawnie. - Joanne Tombrakos, ,,Huffington Post"
Wydawnictwo: Rebis
Data wydania: 2018-10-02
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
Czyta:
Tytuł oryginału: THE FOUR. The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google
Bestseller ,,New York Timesa" Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy ,,New York Timesa", przedstawia wnikliwą analizę tego, kto...
Przeczytane:2021-06-10, Ocena: 6, Przeczytałem,
Firmy sprzedają swoje produkty celując w serce, mózg lub genitalia. Mamy więc Facebooka z budowaniem relacji i przyjaźni, Amazona z oszałamiającymi promocjami bo przecież logiczne że lepij kupić więcej i taniej, Apple dzięki któremu zdajemy się być bardziej sexy. No i cichy Google, który wszystko widzi, słyszy i się uczy.
Każdy zna i każdy zdaje sobie sprawę z inwigilacji i manipulacji, a jednak codziennie pozwalamy Googlowi analizować nowe dane o sobie.
37/52