Widowisko sportowe w telewizji

Ocena: 0 (0 głosów)
Związek sportu i mediów audiowizualnych stanowi jeden z fenomenów współczesnej kultury, a jednocześnie ważne zjawisko społeczne i gospodarcze. Książka poświęcona jest prywatnoprawnej ochronie widowiska sportowego jako przedmiotu relacji audiowizualnej oraz statusowi prawnemu samej takiej relacji, jak też ograniczeniom ochrony tych dóbr. Zagadnienia te nie były dotąd przedmiotem szerszych opracowań w polskim piśmiennictwie. Książka zawiera dogmatyczną i porównawczą analizę szerokiej gamy problemów prawnych związanych z transmitowaniem widowisk sportowych w telewizji, zwłaszcza z zakresu prawa autorskiego, prawa cywilnego, a także prawa mediów i prawa konkurencji. Próbuje odpowiedzieć na pytanie o podstawy prawne ochrony widowisk sportowych, wskazać dysponenta wyłączności eksploatacji widowiska, scharakteryzować umowę o transmisję telewizyjną, określić status takiej relacji w świetle prawa autorskiego, przedstawić ograniczenia ochrony widowiska i relacji dyktowane wolnością informacji oraz ochroną konkurencji. Książka prezentuje też praktyczne aspekty telewizyjnych transmisji sportowych na gruncie krajowym i europejskim. W szerokim zakresie uwzględnia prawo i orzecznictwo europejskie oraz wybranych państw związane z relacjami sportowymi w mediach audiowizualnych.

Informacje dodatkowe o Widowisko sportowe w telewizji:

Wydawnictwo: K.E.Liber
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 8372061262
Liczba stron: 351

więcej

Kup książkę Widowisko sportowe w telewizji

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Widowisko sportowe w telewizji - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy