Visual thinking psychology in strategically semantic dimension

Ocena: 0 (0 głosów)

The modern world has been increasingly using cutting-edge information technologies based on visual information coding. Their implementation makes the cognition of a visual thinking one of the relevant areas of the modern psychological science.

It is worth noting that visual thinking takes an important place in intellectual and creative development of an individual and is the least studied cognitive process in modern psychology science. The study of mechanisms of formation of a visual thinking image (image-concept) as a form of visual thinking as well as the search for and development of effective means of development of the latter are more promising in this sense. [...]

Despite a number of existing visual thinking studies in psychological science, the indicated problem cognition is significantly complicated by insufficient development of conceptual approaches that would allow to constructively research the mechanisms and specifics of the mentioned type of reasoning.

Informacje dodatkowe o Visual thinking psychology in strategically semantic dimension:

Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Impuls
Data wydania: 2022-01-05
Kategoria: Psychologia
ISBN: 9788366990920
Liczba stron: 180

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Visual thinking psychology in strategically semantic dimension

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Visual thinking psychology in strategically semantic dimension - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy