Vengeance (Tylko dla wybranych no. 14)

Ocena: 0 (0 głosów)
After the devastating events at Reed's birthday party, Noelle is determined to put the past to rest, but Reed is adament about rebuilding Billings. Coming up against endless roadblocks from the headmaster, not to mention Billings alumni, Reed will not let her legacy end with a pile of rubble.

As if that weren't enough, old ghosts come back to haunt to the Billings Girls. Reed has been through the ringer in her time at Easton and she starts to wonder if maybe she can even make it out of this place alive.

Informacje dodatkowe o Vengeance (Tylko dla wybranych no. 14):

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2011-08-30
Kategoria: Dla młodzieży
ISBN: 978-1416984733
Liczba stron: 224

więcej

Kup książkę Vengeance (Tylko dla wybranych no. 14)

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Vengeance (Tylko dla wybranych no. 14) - opinie o książce

Inne książki autora
W wąskim gronie
Kate Brian0
Okładka ksiązki - W wąskim gronie

Pełna intryg, mroczna atmosfera Easton - ekskluzywnego liceum z internatem. Dziewczyny z bogatych amerykańskich domów tworzą zamknięty, snobistyczny...

Ambicja
Kate Brian0
Okładka ksiązki - Ambicja

Reed Brennan stoi przed nie lada wyzwaniem. Po ostatniej szalonej imprezie dyrekcja zagroziła zamknięciem Billings. Jako prezeska, Reed nie może do tego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy