VAT od reklamy 2006

Ocena: 0 (0 głosów)
Podstawowe zagadnienia omówione w publikacji: - zużycie towarów i przekazywanie prezentów na cele reklamy - sprzedaż promocyjna "za złotówkę" - kampanie reklamowe w wykonaniu agencji reklamowych - sponsorowanie sportu i audycji telewizyjnych - bony towarowe i premie pieniężne - wystawy i targi międzynarodowe - reklama imprez kulturalnych, rozrywkowych, sportowych i rekreacyjnych - zakup gadżetów reklamowych z zagranicy - filmy i czasopisma reklamowe - reklama w pasie drogowym.

Informacje dodatkowe o VAT od reklamy 2006:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-7251-666-9
Liczba stron: 151

więcej

Kup książkę VAT od reklamy 2006

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

VAT od reklamy 2006 - opinie o książce

Inne książki autora
VAT od zakupów, czyli odliczenia i zwroty VAT 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT od zakupów, czyli odliczenia i zwroty VAT 2006

Opracowanie definiuje istotę odliczeń i zwrotów VAT, czyli "wykorzystywanie" nabytych towarów i usług do wykonywania czynności opodatkowanych...

VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006

Nie brakuje problemów związanych z opodatkowaniem i rozliczaniem VAT od usług informatycznych, telekomunikacyjnych i elektronicznych, a także związanych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Z pamiętnika jeża Emeryka
Marta Wiktoria Trojanowska ;
Z pamiętnika jeża Emeryka
Obca kobieta
Katarzyna Kielecka
Obca kobieta
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Oczy Mony
Thomas Schlesser
Oczy Mony
Rok szarańczy
Terry Hayes
Rok szarańczy
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy