VAT od reklamy 2006

Ocena: 0 (0 głosów)
Podstawowe zagadnienia omówione w publikacji: - zużycie towarów i przekazywanie prezentów na cele reklamy - sprzedaż promocyjna "za złotówkę" - kampanie reklamowe w wykonaniu agencji reklamowych - sponsorowanie sportu i audycji telewizyjnych - bony towarowe i premie pieniężne - wystawy i targi międzynarodowe - reklama imprez kulturalnych, rozrywkowych, sportowych i rekreacyjnych - zakup gadżetów reklamowych z zagranicy - filmy i czasopisma reklamowe - reklama w pasie drogowym.

Informacje dodatkowe o VAT od reklamy 2006:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-7251-666-9
Liczba stron: 151

więcej

Kup książkę VAT od reklamy 2006

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

VAT od reklamy 2006 - opinie o książce

Inne książki autora
VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006

Nie brakuje problemów związanych z opodatkowaniem i rozliczaniem VAT od usług informatycznych, telekomunikacyjnych i elektronicznych, a także związanych...

VAT od zakupów, czyli odliczenia i zwroty VAT 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT od zakupów, czyli odliczenia i zwroty VAT 2006

Opracowanie definiuje istotę odliczeń i zwrotów VAT, czyli "wykorzystywanie" nabytych towarów i usług do wykonywania czynności opodatkowanych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy