VAT od reklamy 2006

Ocena: 0 (0 głosów)
Podstawowe zagadnienia omówione w publikacji: - zużycie towarów i przekazywanie prezentów na cele reklamy - sprzedaż promocyjna "za złotówkę" - kampanie reklamowe w wykonaniu agencji reklamowych - sponsorowanie sportu i audycji telewizyjnych - bony towarowe i premie pieniężne - wystawy i targi międzynarodowe - reklama imprez kulturalnych, rozrywkowych, sportowych i rekreacyjnych - zakup gadżetów reklamowych z zagranicy - filmy i czasopisma reklamowe - reklama w pasie drogowym.

Informacje dodatkowe o VAT od reklamy 2006:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 83-7251-666-9
Liczba stron: 151

więcej

Kup książkę VAT od reklamy 2006

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

VAT od reklamy 2006 - opinie o książce

Inne książki autora
VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - VAT w informatyce, telekomunikacji i elektronice 2006

Nie brakuje problemów związanych z opodatkowaniem i rozliczaniem VAT od usług informatycznych, telekomunikacyjnych i elektronicznych, a także związanych...

Co każdy podatnik VAT wiedzieć powinien
Rogala Elżbieta0
Okładka ksiązki - Co każdy podatnik VAT wiedzieć powinien

Opracowanie to powinien przeczytać każdy podatnik VAT, niezależnie od tego, jakiego rodzaju działalność gospodarczą prowadzi, jakich dokonuje dostaw towarów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy