Ustawa o podatku od spadków i darowizn. Komentarz

Ocena: 0 (0 głosów)
Jest to pierwsze wydanie komentarza do ustawy o podatku od spadków i darowizn.W komentarzu w sposób kompleksowy i wyczerpujący przedstawiono zasady opodatkowania nieodpłatnego nabycia majątku z tytułów określonych w tej ustawie, odnosząc się także do związanych z tym nabyciem przepisów innych ustaw. Ostatnia nowelizacja komentowanej ustawy, wynikająca z ustawy z 16 listopada 2006 r., wprowadziła zmiany mające istotny wpływ na wysokość obciążenia podatkiem od spadków i darowizn, w tym nowe przepisy dotyczące zwolnień od podatku. Zmiany te zostały w komentarzu odpowiednio uwzględnione i omówione, zwrócono także uwagę na przepisy, które wywołują w praktyce najwięcej wątpliwości. W książce przywołane zostały orzeczenia sądów administracyjnych oraz Sądu Najwyższego dotyczące omawianej problematyki.Autorzy komentarza to wybitni specjaliści z wieloletnią praktyką w zakresie stosowania przepisów o podatku od spadków i darowizn. Krystyna Chustecka i Maciej Kurasz orzekają w sądach administracyjnych, a Ireneusz Krawczyk jest radcą prawnym.Stan prawny na 1 lipca 2007 roku

Informacje dodatkowe o Ustawa o podatku od spadków i darowizn. Komentarz:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 9788373347861
Liczba stron: 280

więcej

Kup książkę Ustawa o podatku od spadków i darowizn. Komentarz

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ustawa o podatku od spadków i darowizn. Komentarz - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy