Umowa agencyjna

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka stanowi opracowanie z serii Klauzule umowne w obrocie gospodarczym, wydawanej wspólnie z Polsko-Niemieckim Centrum Prawa Bankowego działającym przy Uniwersytecie Jagiellońskim. W ramach tego cyklu omawiane są różne klauzule umów z zakresu prawa cywilnego i handlowego.Celem publikacji jest przedstawienie różnych możliwości w zakresie kształtowania treści umowy agencyjnej, dopuszczalnych modyfikacji i uzupełniania rozwiązań ustawowych oraz skutków zastosowania konkretnych postanowień umownych w praktyce. Przedstawione zostały w niej m.in. klauzule dotyczące stron umowy agencyjnej, ich głównych praw i obowiązków, a także postanowienia wprowadzające zakaz konkurencji oraz instytucje charakterystyczne dla umowy agencyjnej, takie jak zobowiązanie del credere, świadczenie wyrównawcze czy agencja wyłączna. Książka ta przeznaczona jest przede wszystkim dla uczestników obrotu gospodarczego, występujących zarówno w charakterze agenta, jak i dającego zlecenie. Dr Karolina Włodarska jest asystentką w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego, radcą prawnym, autorką opracowań z zakresu prawa bankowego, prawa ochrony konsumenta, prawa umów oraz zabezpieczeń wierzytelności.

Informacje dodatkowe o Umowa agencyjna:

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: b.d
Kategoria: Inne
ISBN: 9788373348554
Liczba stron: 176

więcej

Kup książkę Umowa agencyjna

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Umowa agencyjna - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy