Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka "Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal" Piotra Besty skierowana jest do szerokiego grona początkujących programistów, dopiero rozpoczynających swoją wielką przygodę z komputerem. Nie oznacza to, że z książki nie mogą skorzystać doskonale znające Turbo Pascala.

Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.

Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane. Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej. Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP. Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler. A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, StarCraft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta książka.

Informacje dodatkowe o Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal:

Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2002-03-27
Kategoria: Poradniki
ISBN: 8371976801
Liczba stron: 416

więcej

Kup książkę Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal - opinie o książce

Inne książki autora
Visual Studio 2005. Programowanie z Windows API w języku C++
Piotr Besta0
Okładka ksiązki - Visual Studio 2005. Programowanie z Windows API w języku C++

Napisz własne aplikacje dla systemu Windows Jak tworzyć okna, menu i elementy graficzne? W jaki sposób zarządzać zasobami aplikacji? Jak budować aplikacje...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Kyle
T.M. Piro
Kyle
Raj utracony
John Milton
Raj utracony
Krok do szczęścia
Anna Ficner-Ogonowska
Krok do szczęścia
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy