Każdy, kto kiedykolwiek grał w gry komputerowe, zapragnął z pewnością stworzyć własną, idealną grę. Dzięki tej książce osoby te będą mogły spełnić swoje marzenia w profesjonalny sposób.
Rozpoczynając czytanie książki nie musisz podsiać doświadczenia w pisaniu programów, wszystkiego dowiesz się, czytając kolejne rozdziały, a zgromadzona wiedza oraz doświadczenie pozwoli na szybkie rozpoczęcie samodzielnych prac nad dowolną grą. Książka w szczegółowy sposób wyjaśnia proces i sposoby wyświetlania grafiki w grach, tajemnice oraz sztuczki w nich zastosowane. Poznasz techniki wprawiania w ruch grafiki dwu- i trójwymiarowej. Nauczysz się tworzyć grafikę spotykaną w grach typu RTS i FPP. Poznasz podstawy szybkiego języka programowania, jakim jest Assembler. A po ukończeniu książki śmiało będziesz mógł przystąpić do tworzenia takich gier jak Settlers, Quake, Dune, StarCraft, Descent i im podobnych. Musisz jednak wykazać się niebywałą determinacją i poświęceniem -- i tego między innymi nauczy cię ta książka.
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2002-03-27
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 416
Napisz własne aplikacje dla systemu Windows Jak tworzyć okna, menu i elementy graficzne? W jaki sposób zarządzać zasobami aplikacji? Jak budować aplikacje...
Chcę przeczytać,