„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 305
„Mój Ojcze, powierzam się Tobie” – tak modlił się bł. Karol de Foucauld. Któż z nas nie tęskni za tym, żeby jego życie...
Interesujesz się prawem finansowym? Czeka Ci egzamin z finansów publicznych? A może zdajesz egzamin na aplikację? Czy znasz odpowiedzi na takie pytania:...
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,