„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.
To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 305
Drugi z trzech tomów przygodowej sagi fantasy. Wydarzenia nabierają tempa. Chwat Gnat przeżywa kolejne wspólne przygody ze swoimi kuzynami...
Minimum dla turysty. Słownik hiszpańsko-polski z rozmówkami zawiera wybór przydatnych turystom terminów, uzupełniony przykładami często używanych zdań...
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,