Turn Your Public On

Ocena: 5 (1 głosów)

„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media” to wyjątkowa pozycja na rynku.

To książka napisana przez cały zespół agencji PR o różnorodnych kompetencjach – osób specjalizujących się w różnych narzędziach. Kompleksowa wiedza została zebrana w ramach jednej publikacji – łącząc zarówno praktyczne porady stricte PRowe, graficzne, jak i dotyczące samego funkcjonowania agencji. To must have dla wszystkich, którzy interesują się komunikacją i managerów, którzy rozumieją potrzebę komunikowania.

Informacje dodatkowe o Turn Your Public On:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2019-05-06
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 978-83-953687-0-7
Liczba stron: 305

Tagi: facebook Public relations pr marketing doradztwo wizerunkowe social media

więcej

Kup książkę Turn Your Public On

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Turn Your Public On - opinie o książce

Avatar użytkownika - pobarski
pobarski
Przeczytane:2019-11-12, Ocena: 5, Przeczytałem,
Inne książki autora
O fizyce i innych naukach ścisłych w Wilnie, Toruniu i gdzie indziej
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - O fizyce i innych naukach ścisłych w Wilnie, Toruniu i gdzie indziej

Rozmowy z profesorami Kazimierzem Antonowiczem, Wilhelminą Iwanowską, Leonem Jeśmanowiczem, Jerzym Rayskim...

Ogrody - Zwierciadła kultury Zachód
Praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Ogrody - Zwierciadła kultury Zachód

Książka prezentuje to, czego w poradnikach nie znajdujemy, czyli niewidzialny świat ogrodu. Rzeczywistość, którą tworzą dzieła największych projektantów...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy