Teoria działania komunikacyjnego t.2

Ocena: 0 (0 głosów)
Przedstawiona w tej pracy analiza ma w zamierzeniu być wprowadzeniem do teorii działania komunikacyjnego wyjaśniającym normatywne podstawy krytycznej teorii społeczeństwa. Teoria działania komunikacyjnego ma stanowić alternatywę dla nie dającej się już utrzymać filozofii dziejów, z której nie mogła się wyzwolić dawniejsza teoria krytyczna: teoria działania komunikacyjnego dostarcza stosownych ram, w których ponownie mogą zostać podjęte interdyscyplinarnie zakrojone badania nad selektywnym wzorcem kapitalistycznej modernizacji. (...)

Informacje dodatkowe o Teoria działania komunikacyjnego t.2:

Wydawnictwo: PWN
Data wydania: b.d
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN: 8301139587
Liczba stron: 749

więcej

Kup książkę Teoria działania komunikacyjnego t.2

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Teoria działania komunikacyjnego t.2 - opinie o książce

Inne książki autora
Przyszłość natury ludzkiej
Habermas Jurgen0
Okładka ksiązki - Przyszłość natury ludzkiej

Dyskusja nad badaniami genetycznymi i inżynierią genetyczną krąży dotąd jałowo wokół kwestii moralnego statusu przedosobowego życia ludzkiego. Toteż przyjmuję...

Faktyczność i obowiązywanie. Teoria dyskursu wobec zagadnień prawa i demokratycznego państwa prawnego
Habermas Jurgen0
Okładka ksiązki - Faktyczność i obowiązywanie. Teoria dyskursu wobec zagadnień prawa i demokratycznego państwa prawnego

Teoria polityki i prawa, rozdarta dzisiaj między faktycznością i obowiązywaniem, rozpada się na odrębne dyscypliny, które nie mają już sobie prawie nic...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy