Sztuka wywierania wpływu Jak wprowadzić dowolną zmianę

Ocena: 0 (0 głosów)
Wywieranie wpływu na ludzkie zachowanie jest jednym z największych wyzwań stojących przed liderami. Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi. Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Aut

Informacje dodatkowe o Sztuka wywierania wpływu Jak wprowadzić dowolną zmianę:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-7526-664-1
Liczba stron: 343

więcej

Kup książkę Sztuka wywierania wpływu Jak wprowadzić dowolną zmianę

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sztuka wywierania wpływu Jak wprowadzić dowolną zmianę - opinie o książce

Inne książki autora
Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV

Java Enterprise Edition 6 (Java EE6) to nowa jakość w tworzeniu korporacyjnych, zaawansowanych aplikacji. Wyjątkowo łatwa konfiguracja, lekki profil internetowy...

Tatry i Zakopane
praca zbiorowa0
Okładka ksiązki - Tatry i Zakopane

Co jest najwyższym punktem Zakopanego? ,,Narty - Dancing - Brydż"! Gdzie znajduje się 36 aniołów? Czym jest ,,samowar na trzy tysiące szklanek"...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy