Rozważania na temat korelacji sztucznej inteligencji i pojmowanej szeroko komunikacji społecznej rozpalają wyobraźnie użytkowników mediów, a także badaczy komunikacji społecznej. Sztuczna inteligencja bywa używana jako precyzyjne pojęcie naukowo-techniczne, a także jako hasło kojarzone popularnie z całością nie do końca rozumianego i niekontrolowanego przez użytkownika funkcjonowania aplikacji i urządzeń. Te nowe zjawiska prowokują także do poszerzonych refleksji na temat zjawiska bardziej generalnego, jakim jest komunikacja społeczna w sprzężeniu z intensywnym rozwojem różnych technologii komunikacyjnych, nie tylko tych bezpośrednio związanych ze sztuczną inteligencją. Można zaryzykować stwierdzenie, że intensyfikacja rozwoju sztucznej inteligencji, a jednocześnie intensyfikacja zainteresowania sztuczną inteligencją sprawia, że w większą determinacją przyglądamy się wszystkim aspektom zależności między komunikacją międzyludzką, w jej różnych przejawach, a wytworami komunikacyjnej rewolucji technologicznej. Efektem takiej właśnie perspektywy badawczej, a także troski o człowieka w założonej rzeczywistości medialnej, jest niniejszy tom.
red. Katarzyna Drąg
Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2024-05-01
Kategoria: Socjologia, filozofia
ISBN:
Liczba stron: 344
Pierwszy z sześciu tomów nowego wydania komiksowego bestselleru. Seria, która wywarła wielki wpływ na nowoczesny amerykański komiks...
Ponad 1000 angielskich słówek i zwrotów uporządkowanych tematycznie w 20 rozdziałach. Kolorowe, wesołe ilustracje, zachęcające do nauki i ułatwiając zapamiętywanie...