Wspaniały prezent, książka, która poprawia nastrój, do której się wraca. „Cudowne! Ta książka krzepi duszę! Powiastka filozoficzna stanie się klasyką literatury biznesowej! A zafascynuje wszystkich: dorosłych i dzieci, jak Mały Książę”. PHILIP KOTLER, ojciec nowoczesnego marketingu, autor bestsellerowych poradników i podręczników akademickich, m.in.: Marketing, Marketing narodów, Marketing od A do Z Ta książka ukazała się w ponad 50 krajach i trafiła na najwyższe miejsca światowych list bestsellerów. Piękna, mądra przypowieść pełna inspirujących aforyzmów, ujawnia tajemnicę szczęścia, właśnie szczęścia, nie fartu. Szczęścia, które można stworzyć samemu, tworząc mu „odpowiednie warunki”. Dwaj przyjaciele spotykają się po latach. Jeden odziedziczył wielką fortunę, ale stracił wszystko. Miał pecha? Drugi zaczynał od zera i odniósł sukces. Miał fart? Tak właśnie myśli ten, któremu się nie powiodło. I dlatego ten, któremu się powiodło, opowiada przyjacielowi pewną legendę... Ta książka powstała z doświadczeń nauczycieli i architektów sukcesów wielu firm, światowych gigantów, którzy chcieli dać odpowiedź, od czego zależy sukces i porażka oraz znaleźć wspólne cechy, które pozwoliły wybitnym jednostkom dojść na szczyt. ÁLEX ROVIRA CELMA i FERNANDO TRÍAS DE BES, ekonomiści z dyplomami MBA, wykładają w słynnej szkole zarządzania ESADE w Barcelonie, drugiej według „The Wall Street Journal” w rankingu najbardziej prestiżowych uczelni w Europie. Prowadzą firmę konsultingową Salvetti & Llombart. Do ich klientów należą największe koncerny, m.in.: Microsoft, Pepsico, Sony, Nestlé, Dannon, Hewlett-Packard, Mercedes-Benz, Credit Suisse, Frito-Lay.
Wydawnictwo: Amber
Data wydania: 2014-12-09
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 160
Chcę przeczytać,