Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej

Ocena: 0 (0 głosów)
Wzorce kultury konsumpcyjnej odnajdujemy dziś nie tylko w miejskiej przestrzeni, na reklamowych billboardach czy w centrach handlowych. Są obecne nie tylko w wypełnionym kartami kredytowymi portfelu, nie tylko w feerii towarów na sklepowych półkach czy w szaleństwie sezonowych wyprzedaży. Dotarły już do tych rejonów kultury, których o związek z konsumeryzmem nigdy byśmy nie podejrzewali. Można wręcz powiedzieć, że „supermarketyzuje się” cała kultura. Konsumenckie schematy postępowani

Informacje dodatkowe o Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej:

Wydawnictwo: b.d
Data wydania: b.d
Kategoria:
ISBN: 978-83-229-2894-3
Liczba stron: 205

więcej

Kup książkę Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Supermarketyzacja. Religia i obyczaje seksualne młodzieży w kulturze konsumpcyjnej - opinie o książce

Inne książki autora
Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety
Tomasz Szlendak0
Okładka ksiązki - Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety

Dlaczego kobiety to rekiny na smyczy? Dlaczego mężczyźni to leniwe maskotki? Co ma seks wspólnego z szarlotką? Dlaczego niektórzy mężczyźni przypominają...

Leven. Opowieść o toruńskim kupcu, krwawych zbrodniach, śpiewających żabach i czupurnej piekareczce
Tomasz Szlendak0
Okładka ksiązki - Leven. Opowieść o toruńskim kupcu, krwawych zbrodniach, śpiewających żabach i czupurnej piekareczce

Bardzo zabawna, nawiązująca do współczesności powieść historyczna.Nicolas Leven wraca do Torunia z kolejnej handlowej wyprawy. Chce wstąpić do kupieckiego...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy