Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy

Ocena: 0 (0 głosów)
Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność!Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji? W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną.Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski.W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?Jak decydować, który nowy segment zaatakować?Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji.

Informacje dodatkowe o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: b.d
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN: 83-7361-756-6
Liczba stron: 184

więcej

Kup książkę Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Katar duszy
Joanna Bartoń
Katar duszy
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Klubowe dziewczyny 2
Ewa Hansen ;
Klubowe dziewczyny 2
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy