Strategia ostra jak pepperoni

Ocena: 0 (0 głosów)

Jak konstruktywnie ukierunkować naturalną agresję

Własna strategia konfrontacji -- naprzód z podniesionym czołem Mocarz przekonywania i król argumentów -- odkrywanie własnej potęgi Twoje na wierzchu -- skuteczne forsowanie dobrych pomysłów

W ostatnich latach ogromną karierę zrobiło słowo "asertywność". Psychologowie i autorzy licznych poradników przekonują nas, że musimy nauczyć się świadomie wyrażać własne myśli, uczucia i przekonania. Jens Weidner idzie o krok dalej i każe nam wzbudzić w sobie pozytywną agresję, czyli wewnętrzną energię uwalniającą siłę przebicia.

Z uwagi na to, że konkurencja i współzawodnictwo są nieodłącznymi elementami życia zawodowego w dzisiejszym świecie, autor prezentuje model zachowań, u którego podstaw leżą odwaga, upór i zdolność do oceny sytuacji. Osoby, które nie potrafią zacięcie walczyć o swoje interesy, same narażają się na niebezpieczeństwo. Aż się proszą, by je wykorzystać i oszukać.

Jeśli nie chcesz być jedną z nich, przeczytaj tę książkę. Dowiesz się z niej, jak: aktywować pozytywną agresję, bronić się przed niesprawiedliwymi atakami w pracy, właściwie oceniać intencje szefów, kolegów i współpracowników, zyskać uznanie w życiu zawodowym.

Książka zawiera "test pepperoni" -- jak ostry jesteś naprawdę?

Informacje dodatkowe o Strategia ostra jak pepperoni:

Wydawnictwo: Onepress
Data wydania: 2007-06-06
Kategoria: Poradniki
ISBN: 832460720X
Liczba stron: 200

więcej

Kup książkę Strategia ostra jak pepperoni

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Strategia ostra jak pepperoni - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy