Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich ludzi biznesu. Autorki książki - po raz pierwszy w Polsce - w tak systematyczny, logiczny i mądry sposób przedstawiają korzyści płynące ze sponsoringu aż z trzech stron: sponsorowanego, sponsora oraz odbiorców kultury i sztuki, czyli nas wszystkich!

Informacje dodatkowe o Sponsoring kultury i sztuki w praktyce:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-925956-0-1
Liczba stron: 182

więcej

Kup książkę Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
Peppa Pig. Wodne kolorowanie. W bajkowym świecie Peppy.
opracowanie zbiorowe 0
Okładka ksiązki - Peppa Pig. Wodne kolorowanie. W bajkowym świecie Peppy.

Wspaniala kolorowanka z magicznymi obrazkami. Wystarczy pomalować pisakiem wodnym a obrazki nabiorą barw. Poczekaj aż wyschną, przyjrzyj się, jak kolory...

Blade Runner: 2019. Tom 1
opracowanie zbiorowe0
Okładka ksiązki - Blade Runner: 2019. Tom 1

W deszczowym Los Angeles, w dystopijnej przyszłości, rozpoczyna się nowa saga osadzona w uniwersum Blade Runnera. Najlepsza łowczyni androidów i śledcza...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy