Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich ludzi biznesu. Autorki książki - po raz pierwszy w Polsce - w tak systematyczny, logiczny i mądry sposób przedstawiają korzyści płynące ze sponsoringu aż z trzech stron: sponsorowanego, sponsora oraz odbiorców kultury i sztuki, czyli nas wszystkich!

Informacje dodatkowe o Sponsoring kultury i sztuki w praktyce:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-925956-0-1
Liczba stron: 182

więcej

Kup książkę Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
Skuteczni Święci. Święta Anna
Opracowanie zbiorowe0
Okładka ksiązki -  Skuteczni Święci. Święta Anna

Święta Anna (ur. ok. 70 r. przed Chr.), żona św. Joachima, mama Maryi, babcia Pana Jezusa, którą Bóg wybrał i obdarzył szczególnym...

Co i jak CD 13 Gwiazdy i planety + CD
Opracowanie Zbiorowe0
Okładka ksiązki - Co i jak CD 13 Gwiazdy i planety + CD

PAKIET - Szyfry, Gry, 2 filmy, rebusy, zagadki, ciekawostkiUkład słonecznyWszechświatAstronauci i loty kosmiczneEksploracja kosmosu...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy