Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Ocena: 0 (0 głosów)
Książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich ludzi biznesu. Autorki książki - po raz pierwszy w Polsce - w tak systematyczny, logiczny i mądry sposób przedstawiają korzyści płynące ze sponsoringu aż z trzech stron: sponsorowanego, sponsora oraz odbiorców kultury i sztuki, czyli nas wszystkich!

Informacje dodatkowe o Sponsoring kultury i sztuki w praktyce:

Wydawnictwo: inne
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-83-925956-0-1
Liczba stron: 182

więcej

Kup książkę Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce - opinie o książce

Inne książki autora
Malarze polscy. Formiści
Opracowanie Zbiorowe0
Okładka ksiązki - Malarze polscy. Formiści

Silna, a wśród komiltonów najwięcej może opozycyjna i bezkompromisowa, natura Czyżewskiego, spokojna i zrównoważona Zbigniewa Pronaszki i Gotliba, podogna...

SŁOWNIK POLSKO - ANGIELSKI ANGIELSKO - POLSKI
opracowanie zbiorowe0
Okładka ksiązki - SŁOWNIK POLSKO - ANGIELSKI ANGIELSKO - POLSKI

Słownik polsko ? angielski i angielsko ? polski zawiera około 14000 haseł z zakresu słownictwa ogólnego, a także pewną ilość terminów specjalistycznych...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy