Ślub dla reklamy

Ocena: 0 (0 głosów)
To miała być kampania promocyjna na wielką skalę... Trey, właściciel sieci domów towarowych, postanawia osobiście wystąpić w telewizyjnych reklamach i udowodnić, że w jego sklepach każda para znajdzie wszystko, co potrzebne na nowej drodze życia. Rolę narzeczonej powierza Darcy, przyjaciółce brata. Darcy chętnie odrzuciłaby tę ofertę, lecz rozpaczliwie potrzebuje pieniędzy. Udawanie miłości przed kamerami najpierw wyprowadza ją z równowagi, później coraz bardziej wciąga... [Harlequin, 2006]

Informacje dodatkowe o Ślub dla reklamy:

Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 2006 (data przybliżona)
Kategoria: Romans
ISBN: 832383010X
Liczba stron: 154

więcej

Kup książkę Ślub dla reklamy

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Ślub dla reklamy - opinie o książce

Inne książki autora
Kulturalny rozwód
Leigh Michaels0
Okładka ksiązki - Kulturalny rozwód

Pobrali się z rozsądku, a już w pierwszą rocznicę ślubu postanowili wziąć rozwód. Okazało się bowiem, że małżeństwo, w którym brakuje miłości, jest bardzo...

Długi weekend
Leigh Michaels0
Okładka ksiązki - Długi weekend

Nikki chętnie zgadza się spędzić weekend z bliźniętami najlepszej przyjaciółki. Na skutek nieprzewidzianych okoliczności opieka nad dziećmi przedłuża się...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Reklamy