Spowolnienie gospodarcze, spadki i zachwiania na giełdzie, kryzys, recesja... Prognozy są niepewne i mało obiecujące. Publicyści szukają kozła ofiarnego. Zdaniem niektórych winne są banki, zdaniem innych - rząd i światowe tendencje. W takiej sytuacji trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i chronić swój biznes, a może nawet grać o przetrwanie. W Skutecznych strategiach na trudne czasy Patrick Forsyth i Frances Kay, konsultanci i autorzy książek biznesowych, zdają relację z pola bitwy i pokazują, gdzie trzeba dokonać zmian. Podkreślają, że potrzebne jest działanie na wszystkich frontach: w marketingu, zarządzaniu, finansach, w samej organizacji. Konieczne mogą się też okazać:
- ograniczenie kosztów,
- walka o utrzymanie rynku i rentowności,
- reorganizacja finansów i zatrudnienia,
- zmiany w sposobie pracy.
Bez względu na to, czy odpowiadasz za całą firmę, czy tylko za jej część, rada na początek brzmi: "Zatrzymaj się i pomyśl!". Skuteczne strategie na trudne czasy pomogą w podjęciu rozważnych decyzji, zasugerują drobną korektę albo skłonią do wprowadzenia większych transformacji.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Data wydania: 2010 (data przybliżona)
Kategoria: Zarządzanie i marketing
ISBN:
Liczba stron: 152
Tytuł oryginału: Tough tactics for tough times
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Maria Szybińska