ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL

Ocena: 0 (0 głosów)
In the past few years, DirectX and graphics cards have rapidly improved, providing a more powerful and flexible rendering pipeline. With all of these advancements, vertex and pixel shaders are becoming widely used in high end graphics and game development. Learning how to program shaders, however, is still new and challenging to many programmers. Those who have been working with these tools have found innovative uses and methods, and many of these ideas are included in ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX. This all new collection of articles, written by industry experts, provides an array of practical, ready-to-use shader tricks and techniques. By using these techniques, programmers will become more efficient and better prepared to overcome a variety of shader programming challenges.

Informacje dodatkowe o ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL:

Wydawnictwo: brak danych
Data wydania: b.d
Kategoria: Informatyczne
ISBN: 978-1-58450-357-6
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

ShaderX3 Advanced Rendering with DirectX & OpenGL - opinie o książce

Recenzje miesiąca
Virion. Legenda Miecza. Ona
Andrzej Ziemiański ;
Virion. Legenda Miecza. Ona
Elfie, mamy problem!
Marcin Pałasz
Elfie, mamy problem!
Niepokorne
Sylwia Markiewicz
Niepokorne
Ja, diablica
Katarzyna Berenika Miszczuk ;
Ja, diablica
Noworoczne panny
Magda Knedler
Noworoczne panny
Kość niezgody
Monika Lech ;
Kość niezgody
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy