Service Management with student CD-ROM

Ocena: 0 (0 głosów)
Service Management, 4/e by James and Mona Fitzsimmons is the best-selling text in this market and includes fantastic and current examples from the field of technology. The text has extensive coverage on global operations, and the need for continuous improvement in quality and productivity in the service industry. Service Management, 4/e also does an excellent job of demonstrating how crucial functional areas of an organization such as marketing, strategic issues, operations and human behavior impact effective service management.

Informacje dodatkowe o Service Management with student CD-ROM:

Wydawnictwo: angielskie
Data wydania: b.d
Kategoria: Ekonomia
ISBN: 978-0-07-111092-1
Liczba stron: 0

więcej

Kup książkę Service Management with student CD-ROM

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Service Management with student CD-ROM - opinie o książce

Inne książki autora
Service Management Operations Strategy & Information Techn
Fitzsimmons0
Okładka ksiązki - Service Management Operations Strategy & Information Techn

The text has extensive coverage on global operations, and the need for continuous improvement in quality and productivity in the service industry. Service...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Srebrny łańcuszek
Edward Łysiak ;
Srebrny łańcuszek
Dziadek
Rafał Junosza Piotrowski
 Dziadek
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Egzamin na ojca
Danka Braun ;
Egzamin na ojca
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Cień bogów
John Gwynne
Cień bogów
Wstydu za grosz
Zuzanna Orlińska
Wstydu za grosz
Jak ograłem PRL. Na scenie
Witek Łukaszewski
Jak ograłem PRL. Na scenie
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy