SEObook. Praktyczne aspekty pozycjonowania

Ocena: 0 (0 głosów)

SEO to wyjątkowa dziedzina marketingu. Skuteczna, ale nieprzewidywalna. Reklama, ale nie odbierana jako reklama. Nudna i techniczna, ale emocjonująca i ciekawa. Dodatkowo zabawna: specjaliści na całym świecie analizują i rozkładają na czynniki pierwsze najbardziej skomplikowany algorytm na świecie: silnik Google. Wszystko po to, aby to strona ich klienta była wyżej niż strona klienta innego specjalisty.

Trzymasz w rękach połączoną wiedzę 12 branżowych wyjadaczy, specjalistów w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki. (...) Każdy rozdział to zamknięta semantycznie całość, która ma swojego głównego autora (mistrza w omawianej dziedzinie) wspieranego wiedzą i konkretnymi przykładami kampanii od pozostałych autorów.

To przewodnik po SEO, który jest skierowany do osób zarządzających działami marketingu, specjalistów ds. marketingu, którzy chcą wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji, do właścicieli biznesów oraz po prostu do wszystkich tych, którzy chcą zgłębić mistyczne działanie Google, a są dopiero na początku swojej SEO-przygody.

Książka ma pomóc w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO (które, lekki spoiler, zawsze muszą iść w parze z doskonale skorelowanymi pozostałymi działaniami określanymi w ramach strategii marketingowej). Ma pomóc w działaniach w zakresu pozycjonowania w każdej organizacji - i tej małej, i tej dużej. Ma również pomóc na każdym etapie "zaawansowania prac SEO - niezależnie od tego, czy SEO działa Ci od dawna (obiecujemy - nauczysz się lepiej wyciągać wnioski i zwracać uwagę na zupełnie inne aspekty niż przed lektura) jak i dla tych, którzy dopiero szukają zaufanego człowieka do tego zadania specjalnego.

Ze wstępu

Autorami książki są: Jakub Barabasz, Ewelina Ibek, Piotr Jacek, Dorota Kika, Marika Kowalska, Krzysztof Marzec, Kamil Sroka, Alicja Stojek-Szewczuk, Łukasz Suchy, Bartłomiej Tomczyk, Leszek Urban, Jakub Zeid - specjaliści w dziedzinie SEO, Contentu i Analityki, związani z DevaGroup, jedną z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych agencji SEM w Polsce.

Informacje dodatkowe o SEObook. Praktyczne aspekty pozycjonowania:

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania: 2024-10-11
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788301236625
Liczba stron: 312

Tagi: Sprzedaż i marketing

więcej

Kup książkę SEObook. Praktyczne aspekty pozycjonowania

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Recenzje miesiąca
Aldona z Podlasia
Aldona Anna Skirgiełło
Aldona z Podlasia
Rozbłyski ciemności
Andrzej Pupin ;
Rozbłyski ciemności
Zły Samarytanin
Jarosław Dobrowolski ;
Zły Samarytanin
Kobiety naukowców
Aleksandra Glapa-Nowak
Kobiety naukowców
Skazana na niepamięć
B. M. W. Sobol ;
Skazana na niepamięć
Nóż
Salman Rushdie
Nóż
Apaszka w kwiaty jabłoni
Anna Wojtkowska-Witala
Apaszka w kwiaty jabłoni
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy