Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.
Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2016-06-16
Kategoria: Informatyczne
ISBN:
Liczba stron: 864
Tytuł oryginału: The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization, 3rd Edition
Język oryginału: angielski
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski, Łukasz Piwko
„The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization” to szczegółowy przewodnik po optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek...
Przeczytane:2017-03-14, Ocena: 4, Przeczytałam, 12 książek 2017, Mam,