Scandal (Tylko dla wybranych no. 11)

Ocena: 0 (0 głosów)
After her harrowing kidnapping, Reed returns to Easton to find the worst thing she can think of—Billings has been torn down. Finally, after years of controversy, the school’s wealthiest female alumni have been overruled, and the historical dorm is gone from Easton Academy.

How will Reed and the rest of the Billings Girls handle it? Will they still be as powerful, as popular, and as wicked—with literally no ground to stand on?

Informacje dodatkowe o Scandal (Tylko dla wybranych no. 11):

Wydawnictwo: inne
Data wydania: 2010-03-09
Kategoria: Dla młodzieży
ISBN: 978-1416984702
Liczba stron: 240

więcej

Kup książkę Scandal (Tylko dla wybranych no. 11)

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Scandal (Tylko dla wybranych no. 11) - opinie o książce

Inne książki autora
Poza zasięgiem
Kate Brian0
Okładka ksiązki - Poza zasięgiem

Pisarka z wielkim sukcesem wprowadza do fabuły wątki kryminalne. Akcja powieści toczy się wokół śledztwa w sprawie Thomasa, którego zamordowano...

The book of spells (Tylko dla wybranych no. 0.5- prequel)
Kate Brian0
Okładka ksiązki - The book of spells (Tylko dla wybranych no. 0.5- prequel)

The year is 1915 when sixteen-year-old Eliza Williams arrives at the Billings School for Girls in Easton, Connecticut. Her parents expect her to learn...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Kalendarz adwentowy
Marta Jednachowska; Jolanta Kosowska
 Kalendarz adwentowy
Grzechy Południa
Agata Suchocka ;
Grzechy Południa
Stasiek, jeszcze chwilkę
Małgorzata Zielaskiewicz
Stasiek, jeszcze chwilkę
Biedna Mała C.
Elżbieta Juszczak
Biedna Mała C.
Rodzinne bezdroża
Monika Chodorowska
Rodzinne bezdroża
Sues Dei
Jakub Ćwiek ;
Sues Dei
Zagubiony w mroku
Urszula Gajdowska ;
Zagubiony w mroku
Jeszcze nie wszystko stracone
Paulina Wiśniewska ;
Jeszcze nie wszystko stracone
Zmiana klimatu
Karina Kozikowska-Ulmanen
Zmiana klimatu
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy